GLOWBOX FAQs

GLOWBOX FAQs

  1. ΚΟΥΤΙ & ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    1. Τι είναι το GLOWBOX;
    2. Τι θα περιέχει το GLOWBOX μου;
    3. Μπορώ να διαλέξω τα προϊόντα που θα περιλαμβάνονται στο GLOWBOXμου κάθε μήνα;
    4. Μου άρεσε πολύ κάποιο προϊόν που δοκίμασα στο GLOWBOXμου. Από που μπορώ να το αγοράσω;
    5. Τι είναι η φόρμα αξιολόγησης προϊόντος GLOWBOX;
    6. Πώς μπορώ να συμπληρώσω το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης για ένα προϊόν που βρήκα στο GLOWBOX μου;
    7. Έχω αλλεργία σε κάποια συστατικά. Τι μπορώ να κάνω;
  2. ΣΥΝΔΡΟΜΗ & ΔΩΡΟ
    1. Πώς μπορώ να γίνω συνδρομήτρια στο GLOWBOX;
    2. Κάθε πότε ανοίγουν οι συνδρομές του GLOWBOX;
    3. Πόσο κοστίζει η GLOWBOX  συνδρομή μου;
    4. Πότε πρέπει να πληρώσω τη GLOWBOX  συνδρομή μου;
    5. Πώς μπορώ να πληρώσω τη GLOWBOX  συνδρομή μου;
    6. Κάθε πότε θα πρέπει να παραγγέλνω το GLOWBOX μου;
    7. Πώς μπορώ να ακυρώσω τη GLOWBOX  συνδρομή μου;
    8. Μπορώ να κάνω δώρο μια GLOWBOX  συνδρομή;
    9. Έλαβα έναGLOWgift (δώρο). Τι πρέπει να κάνω;
  3. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    1. Πώς μπορώ να πληρώσω τη GLOWBOX  συνδρομή μου;
    2. Πώς μπορώ να πληρώσω για το GLOWgift που θέλω να κάνω;
    3. Πώς μπορώ να πληρώσω για τις αγορές μου από το GLOWBOXeShop;
    4. Είναι ασφαλής η διαδικτυακή πληρωμή στο site σας;
  4. ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
    1. Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά για το GLOWBOX;
    2. Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά για τις αγορές μου από το GLOWBOX e-Shop;
  5. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ & ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ
    1. Ποιους τρόπους αποστολής προσφέρετε για τις GLOWBOX συνδρομές;
    2. Ποιους τρόπους αποστολής προσφέρετε για τις αγορές από το GLOWBOX e-Shop;
    3. Γίνονται αποστολές του GLOWBOX και εκτός Ελλάδος;
    4. Γίνονται αποστολές από αγορές στο GLOWBOX eShop και εκτός Ελλάδος;
    5. Πού μπορώ να παραλάβω το GLOWBOX μου;
    6. Πότε θα παραλάβω το GLOWBOX μου;
    7. Δεν έχω παραλάβει ακόμα το GLOWBOX μου. Τι πρέπει να κάνω;
  6. ΗΛΕΚΤΟΡΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
    1. Πότε μπορώ να αγοράσω από το GLOWBOXeShop;
    2. Ποιους τρόπους αποστολής προσφέρετε για τις αγορές από το GLOWBOX eShop;
    3. Πώς μπορώ να πληρώσω για τις αγορές μου από το GLOWBOXeShop;
  7. ΠΟΝΤΟΙ
    1. Τι είναι οι GLOWpoints και πώς μπορώ να τους συγκεντρώσω;
    2. Πώς μπορώ να εξαργυρώσω τα GLOWpointsμου;
    3. Πρέπει να είμαι συνδρομήτρια για να κερδίζω GLOWpoints;
    4. Υπάρχει ημερομηνία λήξης για την εξαργύρωση τωνGLOWpointsμου;
  8. ΑΛΛΑΓΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
    1. Παρέλαβα το GLOWBOXμου αλλά μέσα υπήρχε ένα σπασμένο προϊόν ή κάποιο προϊόν έλειπε. Τι πρέπει να κάνω;
    2. Παρέλαβα την παραγγελία μου από το GLOWBOXeShop και έχει έρθει λάθος. Τι μπορώ να κάνω;
    3. Ποια είναι η πολιτική αλλαγών και επιστροφών του GLOWBOX.gr;
  9. Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ
    1. Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία στο GLOWBOX λογαριασμό μου ή το Προφίλ Ομορφιάς μου;
    2. Ξέχασα τον κωδικό εισαγωγής στο GLOWBOX  λογαριασμό μου. Τι πρέπει να κάνω;
    3. Τι γίνεται με το λογαριασμό μου αν ακυρώσω τη GLOWBOX  συνδρομή μου;
  10. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    1. Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ιστοσελίδα του GLOWBOX.gr. Τι μπορώ να κάνω;
    2. Δε λαμβάνω τα ενημερωτικά emails ή/και τα GLOWBOX newsletters. Τι πρέπει να κάνω;
  1. ΚΟΥΤΙ & ΠΡΟΪΟΝΤΑ
      1. Τι είναι το GLOWBOX;

    Το GLOWBOX είναι ο πιο fun τρόπος να γνωρίσεις όλα τα beauty trends! Δοκίμασε νέα brands και ξεχώρισε τα προϊόντα που αγαπάς!
    Κάθε box, περιέχει προϊόντα που δοκιμάσαμε και πιστεύουμε πως αξίζει να δοκιμάσεις και εσύ! Exclusive brands και must have προϊόντα κλείνονται σε ένα GLOWBOX και κάθε δύο μήνες χτυπάνε την πόρτα σου!

      1. Τι θα περιέχει το GLOWBOX μου;

    Κάθε GLOWBOX είναι και μια έκπληξη! Κάθε κουτί περιέχει 5-9 beauty & lifestyle προϊόντα κυρίως σε full size συσκευασίες ή και σε special size, που υπόσχονται να σε ανανεώσουν, να σου φτιάξουν τη διάθεση και να κάνουν την καθημερινότητά σου λίγο πιο glowy! Συντονίσου μαζί μας για να ενημερώνεσαι για κάθε νέο Glowbox σου δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάζεις αγαπημένα brands και beauty trends για να αποφασίζεις τι σου ταιριάζει και τι όχι!
    Αν ανήκεις στις πιο ανυπόμονες, stay tuned γιατί τα newsletter δίνουν μικρά hints για το περιεχόμενο των κουτιών!

      1. Μπορώ να διαλέξω τα προϊόντα που θα περιλαμβάνονται στο GLOWBOX μου;

    Θέλαμε με το GLOWBOX να προσθέτουμε λίγη μαγεία στην καθημερινότητά σου, γι’ αυτό τα περιεχόμενα του GLOWBOX σου είναι μια μικρή έκπληξη! Ελπίζουμε να ευχαριστηθείς ανακαλύπτοντάς τα, όσο ευχαριστηθήκαμε εμείς καθώς δημιουργούσαμε το GLOWBOX σου!

      1. Μου άρεσε πολύ κάποιο προϊόν που δοκίμασα στο GLOWBOX μου. Από που μπορώ να το αγοράσω;

    Αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα! Κάποια προϊόντα θα μπορείς να τα βρίσκεις στο GLOWBOX e-Shop! Οι αγορές από το GLOWBOX e-Shop είναι εύκολες και κυρίως ασφαλείς! Και φυσικά, μπορείς να ψωνίσεις όποια ώρα, μέρα ή στιγμή βολεύει εσένα… είμαστε ανοιχτά 24/7! Αξίζει να ρίξεις μια ματιά στο GLOWBOX e-Shop γιατί το έχουμε εξοπλίσει με πολλά και διάφορα ιδιαίτερα προϊόντα και αξεσουάρ ομορφιάς… ακόμα και κάποια που δεν βρίσκεις στην Ελλάδα. Ανακάλυψέ τα!

      1. Τι είναι η φόρμα αξιολόγησης προϊόντος GLOWBOX;

    Η γνώμη σου μετράει! Γι’ αυτό φτιάξαμε φόρμες αξιολόγησης για τα προϊόντα που θα βρίσκεις μέσα στο GLOWBOX σου. Έχοντας δοκιμάσει ένα προϊόν θα μπορείς πραγματικά να το αξιολογήσεις, να δηλώσεις τι σου άρεσε αλλά και τι θα μπορούσε να βελτιωθεί. Οι φόρμες αξιολόγησης θα προωθούνται (ανώνυμα) στις αντίστοιχες εταιρείες, με σκοπό τη βελτίωση των προϊόντων τους με βάση το δικό σου feedback! Με κάθε φόρμα αξιολόγησης προϊόντος που συμπληρώνεις, κερδίζεις αυτομάτως 10 GLOWpoints στο λογαριασμό σου (απαραίτητη προϋπόθεση να έχεις απαντήσει όλες τις ερωτήσεις –είναι τόσο γρήγορο)!

      1. Πώς μπορώ να συμπληρώσω το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης για ένα προϊόν που βρήκα στο GLOWBOX μου;

    Το πρώτο βήμα είναι να κάνεις σύνδεση στο λογαριασμό σου. Στη στήλη που θα βρεις στο αριστερό μέρος του λογαριασμού σου, κάνεις κλικ στην ενότητα “ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ”. Εκεί βρίσκεις τη λίστα με όλα τα προϊόντα που υπήρχαν στο GLOWBOX. Επίλεξε τα προϊόντα που παρέλαβες εσύ και συμπλήρωσε την αντίστοιχη φόρμα αξιολόγησης. Κάθε αξιολόγηση προϊόντος συμπληρώνεται ξεχωριστά. Έχεις τη δυνατότητα να συμπληρώσεις στο σύνολο τόσες φόρμες αξιολόγησης, όσα και τα προϊόντα που παρέλαβες στο δικό σου GLOWBOX. Μπορείς να συμπληρώσεις τις αξιολογήσεις, από τη στιγμή που θα είναι ενεργές, σε διάστημα δύο μηνών περίπου. Μετά την ολοκλήρωση μιας αξιολόγησης, δεν είναι δυνατή η τροποποίησή της.

      1. Έχω αλλεργία σε κάποια συστατικά. Τι μπορώ να κάνω;

    Δυστυχώς, μας είναι εξαιρετικά δύσκολο να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε τις ιδιαιτερότητες και πιθανές αλλεργικές ευαισθησίες κάθε GLOWer. Αυτό που μπορούμε να σε συμβουλέψουμε είναι:

    1) Να διαβάζεις πάντοτε τα συστατικά που αναγράφονται στις συσκευασίες των προϊόντων πριν τη χρήση (ειδικά αν γνωρίζεις ότι έχεις αλλεργία σε συγκεκριμένη ουσία).

    2) Αν διαπιστώσεις ότι ένα προϊόν σου δημιουργεί κάποια δερματική ή άλλη αντίδραση (π.χ. κοκκινίλα, κνησμό, σπυράκια) να σταματήσεις άμεσα τη χρήση του και να συμβουλευτείς κάποιο ειδικό.

    Σημείωση: To GLOWBOX δεν παράγει τα προϊόντα και συνεπώς δεν ευθύνεται για τις όποιες ατυχείς παρενέργειες μπορεί να προκύψουν από τη χρήση τους. Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλέψου τους Όρους Χρήσης της υπηρεσίας μας.

  2. ΣΥΝΔΡΟΜΗ & ΔΩΡΟ
      1. Πώς μπορώ να γίνω συνδρομήτρια στο GLOWBOX;

    Προσπαθήσαμε να τα κάνουμε όλα απλά και ξεκάθαρα! Για να γίνεις συνδρομήτρια στο GLOWBOX από το μενού ΣΥΝΔΡΟΜΗ επιλέγεις το GLOW πακέτο συνδρομής που σου ταιριάζει καλύτερα. Έχεις την επιλογή της μηνιαίας συνδρομής ή των προπληρωμένων πακέτων συνδρομής: 6μηνο ή 12μηνο (ετήσιο). Αφού επιλέξεις τη συνδρομή που σου ταιριάζει, πάτα το κουμπί <<ΑΓΟΡΑ>> που αντιστοιχεί στο πακέτο που θέλεις να αγοράσεις και θα οδηγηθείς στο καλάθι αγορών για να ολοκληρώσεις τη διαδικασία πληρωμής της συνδρομής σου σε μερικά γρήγορα βήματα. (Μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων (box sold out).

      1. Κάθε πότε ανοίγουν οι συνδρομές του GLOWBOX;

    Όλοι οι τύποι συνδρομής για το GLOWBOX ανοίγουν μέσα στο πρώτο 15θήμερο  κάθε δεύτερου μήνα * (Π.χ για το κουτί του διμήνου Ιανουάριος-Φεβρουάριος οι συνδρομές θα ανοίξουν μέχρι τις 15/1). 
    Η ανακοίνωση για το άνοιγμα των συνδρομών γίνεται πάντοτε μέσω email από το GLOWBOX Newsletter στο οποίο μπορείς να γραφτείς από το site: www.glowbox.gr. Εάν έχεις γραφτεί στο newsletter μας θα λαμβάνεις, μαζί με τα νέα μας και σχετική ενημέρωση ότι άνοιξαν οι συνδρομές για το GLOWBOX του τρέχοντος μήνα και οδηγίες για να το αγοράσεις εύκολα και γρήγορα.

      1. Πόσο κοστίζει η GLOWBOX συνδρομή μου;

    Οι παρακάτω τιμές συμπεριλαμβάνουν τον ΦΠΑ! 
    #1 One-off συνδρομή: 24€ 
    #2 Εξάμηνη συνδρομή: 72€ (εφάπαξ προπληρωμή)
    #3 Δωδεκάμηνη συνδρομή: 130€ (εφάπαξ προπληρωμή)

    Σημείωση : Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, υπάρχει η επιπλέον χρέωση των 1 ευρώ (€) προς τη συνεργαζόμενη εταιρεία Courier κατά την παράδοση του GLOWBOX.

    ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνουν το κόστος μεταφορικών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα μεταφορικά πάτα εδώ. Για να μάθεις περισσότερα για τα GLOWpoints που κερδίζεις με τη συνδρομή σου, πάτα εδώ!

      1. Πότε πρέπει να πληρώσω τη GLOWBOX συνδρομή μου;

    Εφόσον επιλέξεις το πακέτο συνδρομής που σου ταιριάζει, οδηγείσαι στο καλάθι αγορών για την πληρωμή. Αν έχεις επιλέξει τη Μηνιαία συνδρομή, θα πληρώνεις το αντίτιμο που της αντιστοιχεί κάθε φορά που αγοράζεις συνδρομή. Στην περίπτωση των προπληρωμένων συνδρομών, θα πληρώσεις το συνολικό ποσό, εφάπαξ, κατά την αγορά σου. Άρα θα προπληρώσεις το σύνολο της συνδρομής σου (με όποιο τρόπο και αν επιλέξεις να πληρώσεις) τον πρώτο μήνα – αλλά κερδίζεις την έκπτωση και τα GLOWpoints αμέσως! Γενικά, ο τρόπος πληρωμής που θα επιλέξεις καθορίζει και το αν θα χρεώνεσαι online τη στιγμή της αγοράς σου (π.χ. κάρτα ή PayPal) ή αν θα πληρώνεις με την παραλαβή του κουτιού (π.χ. αντικαταβολή).

    Για να μάθεις περισσότερα για τα GLOWpoints που κερδίζεις με τη συνδρομή σου, πάτα εδώ!

    Σημείωση: Στην περίπτωση της Μηνιαίας συνδρομής, έχεις την ευελιξία ότι ανανεώνεις τη συνδρομή σου κάθε 2 μήνες και πληρώνεις με την κάθε ανανέωση.

      1. Πώς μπορώ να πληρώσω τη GLOWBOX συνδρομή μου;

    Για όλες τις πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής, πάτα εδώ!

      1. Κάθε πότε θα πρέπει να παραγγέλνω το GLOWBOX μου;

    α. Πρέπει να παραγγέλνω το GLOWBOX μου κάθε 2 μήνες για τη συνδρομη #1;

    Εφόσον έχεις επιλέξει τη συνδρομή #1 (και όχι κάποιο από τα προπληρωμένα πακέτα συνδρομών) δεν έχεις κάποια "δέσμευση" αγοράς για το επόμενο κουτί GLOWBOX. Εάν επιθυμείς να παραλάβεις ένα GLOWBOX και για το επόμενο δίμηνο θα πρέπει να κάνεις νέα αγορά συνδρομής. Η διαδικασία της παραγγελίας είναι πολύ απλή. Συνιστούμε να συνδεθείς πρώτα στο λογαριασμό σου. Στη συνέχεια από το μενού ΣΥΝΔΡΟΜΗ επιλέγεις τη Μηνιαία συνδρομή (ή και κάποιο από τα προπληρωμένα πακέτα συνδρομής) και συνεχίζεις κανονικά με τη διαδικασία αγοράς. Εμείς θα φροντίσουμε το GLOWBOX να έρθει σύντομα στα χέρια σου!

    β. Τι ισχύει με τις προπληρωμένες συνδρομές (6μηνη, 12μηνη);

    Εφόσον έχεις επιλέξει να προπληρώσεις τη συνδρομή σου, δε χρειάζεται να παραγγείλεις ξανά το GLOWBOX σου για όσο καιρό διαρκεί η συγκεκριμένη συνδρομή (π.χ. 6 μήνες για τη συνδρομή #2). Όταν λήξει το προπληρωμένο πακέτο συνδρομής σου μπορείς να την ανανεώσεις εύκολα και γρήγορα. Μην ανησυχείς, θα σου στέλνουμε και σχετικό μήνυμα υπενθύμισης! Συνιστούμε να συνδεθείς πρώτα στο λογαριασμό σου. Στη συνέχεια από το μενού ΣΥΝΔΡΟΜΗ επιλέγεις όποιο πακέτο συνδρομής θέλεις να αγοράσεις και συνεχίζεις κανονικά με τη διαδικασία αγοράς.

      1. Πώς μπορώ να ακυρώσω τη GLOWBOX συνδρομή μου;

    Λυπούμαστε που θέλεις να φύγεις από τη λαμπερή παρέα μας και θα θέλαμε να μάθουμε τι θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε στην υπηρεσία μας! Για να ακυρώσεις τη συνδρομή σου επικοινώνησε μαζί μας στο info@glowbox.gr ή κάλεσέ μας στο 6980777555. Ρίξε μια ματιά και στην Πολιτική Αλλαγών και Επιστροφών του GLOWBOX για τυχόν κυρώσεις.

      1. Μπορώ να κάνω δώρο μια GLOWBOX συνδρομή;

    Φυσικά! Ένα GLOWgift είναι τέλειο για κάθε περίσταση και χαρίζει λίγη μαγεία στον παραλήπτη του. Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Από το μενού ΔΩΡΟ επιλέγεις το πακέτο προπληρωμένης συνδρομής που θέλεις να προσφέρεις στο αγαπημένο σου πρόσωπο και συμπληρώνεις κάποια απαραίτητα στοιχεία που θα σου ζητηθούν και… αφήνεις τα υπόλοιπα πάνω μας! Η παραλήπτης του GLOWgift θα λάβει σχετική ειδοποίηση από εμάς και οδηγίες για να συμπληρώσει το προφίλ ομορφιάς της! Και φυσικά, μην ξεχνάς ότι με κάθε αγορά δώρου κερδίζεις extra GLOWpoints. Μάθε περισσότερα εδώ.

      1. Έλαβα ένα GLOWgift (δώρο). Τι πρέπει να κάνω;

    Καλώς όρισες στην πιο λαμπερή ομάδα!!! Για να έλαβες δώρο σημαίνει πως σου έχουν αποσταλεί με email από το GLOWBOX τα στοιχεία πρόσβασης στο λογαριασμό σου. Εφόσον συνδεθείς στο λογαριασμό σου από το www.glowbox.gr, θα δεις ότι κάποια στοιχεία είναι ήδη συμπληρωμένα από τον Αποστολέα του GLOWgift. Μπορείς να συμπληρώσεις τα υπόλοιπα στοιχεία σου, να επιλέξεις τις προτιμήσεις σου και να συμπληρώσεις το Προφίλ Ομορφιάς σου, όποτε εσύ το επιθυμείς. Και φυσικά, μην ξεχάσεις να δεις πόσα GLOWpoints έχεις ήδη κερδίσει στο λογαριασμό σου! (Μάθε περισσότερα για τα GLOWpoints και πώς μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις εδώ). Το GLOWBOX σου θα είναι σύντομα στην πόρτα σου. Τυχερή!

  3. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
      1. Πώς μπορώ να πληρώσω τη GLOWBOX συνδρομή μου;

    Μπορείς να πληρώσεις τη GLOWBOX συνδρομή σου με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:


     Αντικαταβολή, δηλαδή πληρωμή του αντιτίμου κατά την παραλαβή του κουτιού. Υπάρχει επιπλέον χρέωση 1€ (ευρώ) προς τη συνεργαζόμενη εταιρεία Courier για την διεκπεραίωση της πληρωμής.

     Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα, μέσω του ασγαλούς περιβάλλοντος της Τράπεζας Πειραιώς. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.

     PayPal (με λογαριασμό PayPal), μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος του παγκοσμίως αναγνωρισμένου για ηλεκτρονικές πληρωμές διαδικτυακού τόπου www.paypal.com. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.

      1. Πώς μπορώ να πληρώσω για το GLOWgift που θέλω να κάνω;

    Μπορείς να πληρώσεις το GLOWgift (δώρο) που θέλεις να προσφέρεις στο αγαπημένο σου πρόσωπο με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:


     Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα, μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της Τράπεζας Πειραιώς. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.

     PayPal (με λογαριασμό PayPal), μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος του παγκοσμίως αναγνωρισμένου για ηλεκτρονικές πληρωμές διαδικτυακού τόπου www.paypal.com. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.


    Πληρωμή με αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη για την αγορά δώρου!

      1. Πώς μπορώ να πληρώσω για τις αγορές μου από το GLOWBOX e-Shop;

    Μπορείς να πληρώσεις για τις αγορές σου από το GLOWBOX e-Shop με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

     Κατάθεση σε τράπεζα. 

     Αντικαταβολή, δηλαδή πληρωμή του αντιτίμου κατά την παραλαβή του κουτιού. 

     Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα, μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της Τράπεζας Πειραιώς. 

     PayPal (με λογαριασμό PayPal), μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος του παγκοσμίως αναγνωρισμένου για ηλεκτρονικές πληρωμές διαδικτυακού τόπου www.paypal.com

      1. Είναι ασφαλής η διαδικτυακή πληρωμή στο site σας;

    Όλες οι διαδικτυακές πληρωμές με κάρτα (πιστωτική ή χρεωστική) εκτελούνται εκτός του www.glowbox.gr μέσω αναγνωρισμένων για ηλεκτρονικές πληρωμές ασφαλών περιβαλλόντων πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς (www.piraeusbank.gr) και του διαδικτυακού τόπου PayPal (www.paypal.com). Για περισσότερες πληροφορίες επισκέψου και τα επίσημα site των εταιρειών.

  4. ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
      1. Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά για την συνδρομή GLOWBOX;

    Το κόστος αποστολής για τη συνδρομητική υπηρεσία του GLOWBOX είναι 2€ (ευρώ) και αφορά σε αποστολές σε όλη την Ελλάδα. Για πληρωμή με αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον χρέωση 1€ (ευρώ) (ευρώ).

      1. Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά για τις αγορές μου από το GLOWBOX e-Shop;

    Τα μεταφορικά για τις αγορές από το GLOWBOX e-Shop έχουν ως εξής:


    Για αγορές κάτω από 60€ (ευρώ):

    • Tο κόστος αποστολής σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος είναι 3€ (ευρώ).

    Για αγορές πάνω από ή ίσα με 60€ (ευρώ):

    • Το κόστος αποστολής σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος είναι δωρεάν.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για τις αγορές από το GLOWBOX e-Shop δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για πληρωμή με αντικαταβολή!

    Για το κόστος αποστολής προϊόντων από το GLOWBOX e-Shop εκτός Ελλάδας (π.χ. στην Κύπρο) επικοινώνησε μαζί μας: info@glowbox.gr ή 6980777555.

  5. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ & ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ
      1. Ποιους τρόπους αποστολής προσφέρετε για τις GLOWBOX συνδρομές;

    Θέλουμε το GLOWBOX να φτάνει στα χέρια σου γρήγορα κάθε μήνα και για το λόγο αυτό όλες οι αποστολές γίνονται μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας Courier <<Speedex>>.

      1. Ποιους τρόπους αποστολής προσφέρετε για τις αγορές από το GLOWBOX eShop;

    Όλες οι αποστολές από το e-Shop εξυπηρετούνται από τη συνεργαζόμενη εταιρεία Courier. Οι αποστολές εκτός Ελλάδος εξυπηρετούνται ανά περίπτωση γιατί θέλουμε να απολαμβάνετε τα προϊόντα μας με το λιγότερο δυνατό κόστος αλλά πάντα με ασφάλεια!

      1. Γίνονται αποστολές του GLOWBOX(συνδρομής) και εκτός Ελλάδος;

    Θα σε στενοχωρήσουμε! Προς το παρόν το GLOWBOX (δηλαδή το συνδρομητικό κουτί ομορφιάς) είναι διαθέσιμο μόνο εντός των ορίων της Ελλάδας.

      1. Πού μπορώ να παραλάβω το GLOWBOX μου;

    Μπορείς να παραλάβεις το GLOWBOX σου, όπου εσύ επιθυμείς – στο σπίτι ή στο γραφείο – αρκεί να μας δώσεις τη σωστή διεύθυνση όταν συμπληρώνεις τα στοιχεία αποστολής στο λογαριασμό σου. Απλά να σου υπενθυμίσουμε ότι προς το παρόν, το GLOWBOX αποστέλλεται μόνο στην Ελλάδα.

      1. Πότε θα παραλάβω το GLOWBOX μου;

    Όλες οι αποστολές εξυπηρετούνται μέσα σε 1-2 εργάσιμες από τη μέρα της παραγγελίας. Μπορείς να παρακολουθείς την κατάσταση της παραγγελίας σου και από το λογαριασμό σου. Μόλις η αποστολή σου φύγει από εμάς θα λάβεις και σχετική ειδοποίηση μέσω email ότι θα λάβεις την παραγγελία σου μέσα σε 1-3 εργάσιμες με τη συνεργαζόμενη εταιρεία Courier . Στην περίπτωση των προπληρωμένων συνδρομών (μετά τον πρώτο μήνα) να περιμένεις το GLOWBOX σου στη διεύθυνση που έχεις επιλέξει 10-20 κάθε δεύτερου μήνα (εξαιρούνται γιορτές, αργίες και Σαββατοκύριακα). Μόλις ανοίξουν οι συνρομές, κάθε δύο μήνες, γίνεται σχετική ανακοίνωση (newsletter, social media) για την έναρξη των αποστολών.

      1. Δεν έχω παραλάβει ακόμα το GLOWBOX μου. Τι πρέπει να κάνω;

    Λυπούμαστε πραγματικά για αυτό! Επικοινώνησε αμέσως μαζί μας μέσω email: info@glowbox.gr για να μας δηλώσεις το πρόβλημα και θα σου απαντήσουμε άμεσα.

  6. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
      1. Πότε μπορώ να αγοράσω από το GLOWBOX eShop;

    Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι ανοιχτό για σένα ακόμα και όταν εμείς λείπουμε! Μπορείς να περιηγηθείς, να ανακαλύψεις και να αγοράσεις τα μοναδικά προϊόντα και αξεσουάρ ομορφιάς, περιποίησης και lifestyle που έχουμε διαλέξει ειδικά για όλους εσάς, 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα, 365 μέρες το χρόνο! www.glowbox.gr/eshop

      1. Ποιους τρόπους αποστολής προσφέρετε για τις αγορές από το GLOWBOX eShop;

    Για όλες τις πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους αποστολής, πάτα εδώ!

      1. Πώς μπορώ να πληρώσω για τις αγορές μου από το GLOWBOX eShop;

    Για όλες τις πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής, πάτα εδώ!

  7. ΠΟΝΤΟΙ
      1. Τι είναι οι GLOWpoints και πώς μπορώ να τους συγκεντρώσω;

    Θέλουμε πραγματικά να σε ευχαριστήσουμε για τη συμμετοχή σου στην όμορφη παρέα μας. Σκεφτήκαμε λοιπόν διάφορους τρόπους για να σε επιβραβεύουμε με πόντους (GLOWpoints).

  8. Μπορείς να συγκεντρώσεις GLOWpoints με τους παρακάτω τρόπους:


     Αγοράζοντας ένα πακέτο συνδρομής Συνδρομή #1 = 24 GLOWpoints

  9.  Συνδρομή #2 = 80 GLOWpoints

     Συνδρομή #3 (Ετήσια) = 160 GLOWpoints

     Δωρίζοντας μια GLOWBOX συνδρομή= 50 GLOWpoints

     Συμπληρώνοντας φόρμας αξιολόγησης προϊόντος από το κουτί του μήνα= 10 GLOWpoints (για κάθε φόρμα)

     Συστήνοντας το GLOWBOX σε φίλους σου = 30 GLOWpoints (εφόσον οδηγήσει σε νέα συνδρομή)

     Κάνοντας αγορές από το e-Shop= 2€ (ευρώ) αντιστοιχούν σε 1 GLOWpoint

      1. Πώς μπορώ να εξαργυρώσω τα GLOWpoints μου;

    Μπορείς να εξαργυρώνεις τους πόντους (GLOWpoints) που συγκεντρώνεις με τους παραπάνω τρόπους, στο GLOWBOX e-Shop. Η διαδικασία είναι πολύ απλή! Τα 300 GLOWpoints αντιστοιχούν σε 10€! Η εξαργύρωση πόντων γίνεται κατά την πληρωμή των αγορών σου από το e-Shop (υπάρχει σχετική ένδειξη). Κάθε εξαργύρωση ισχύει σε αγορές άνω των 30€ (το κόστος των μεταφορικών δεν περιλαμβάνεται στο ποσό αυτό). Για να δεις (ανά πάσα στιγμή) το σύνολο των GLOWpoints που έχεις συγκεντρώσει, πρέπει να συνδεθείς στο λογαριασμό σου και να πας στο μενού MY GLOWPOINTS μέσα στο λογαριασμό σου.

    *ΠΡΟΣΟΧΗ: Μπορεί να γίνει μία εξαργύρωση GLOWpoints ανά συναλλαγή.

      1. Πρέπει να είμαι συνδρομήτρια για να κερδίζω GLOWpoints;

    Όχι απαραίτητα. Μπορείς να κερδίσεις GLOWpoints για τις αγορές σου στο GLOWBOX e-Shop! Αρκεί να έχεις γίνει μέλος στο GLOWBOX.gr έτσι ώστε να εξασφαλιστεί πως τα GLOWpoints των αγορών θα καταγραφούν στο λογαριασμό σου.

      1. Υπάρχει ημερομηνία λήξης για την εξαργύρωση των GLOWpoints μου;

    Όχι! Οι GLOWpoints σου δε λήγουν… αλλά γιατί να μη βιαστείς να τους εξαργυρώσεις και να κερδίσεις;

  10. ΑΛΛΑΓΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
      1. Παρέλαβα το GLOWBOX μου αλλά μέσα υπήρχε ένα σπασμένο προϊόν ή κάποιο προϊόν έλειπε. Τι πρέπει να κάνω;

    Προσπαθούμε πάντα να διασφαλίζουμε πως τα προϊόντα θα φτάσουν στον προορισμό τους σε άριστη κατάσταση. Αν όμως η παραγγελία σου έφτασε στα χέρια σου ελλιπής ή σε όχι καλή κατάσταση επικοινώνησε μαζί μας στο 6980777555 ή στείλε μας email στο info@glowbox.gr έτσι ώστε να αντικαταστήσουμε το προϊόν!

      1. Παρέλαβα την παραγγελία μου από το GLOWBOX eShop και έχει έρθει λάθος. Τι μπορώ να κάνω;

    Προσπαθούμε πάντα να διασφαλίζουμε άριστη εξυπηρέτηση. Καμιά φορά γίνονται λάθη και λυπούμαστε πραγματικά για αυτό! Επικοινώνησε αμέσως μαζί μας στο 6980777555 ή στείλε μας email στο info@glowbox.gr.

      1. Ποια είναι η πολιτική αλλαγών και επιστροφών του GLOWBOX.gr;

    ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ:

    Στις Μηνιαίες συνδρομές μπορείς να επιστρέψεις το GLOWBOX που παρέλαβες μέσα σε 14 ημέρες από τη στιγμή της παραγγελίας του και εφόσον το κουτί και τα προϊόντα είναι στην καλή, αρχική τους κατάσταση.

    Στις προπληρωμένες συνδρομές (3μηνες, 6μηνες και ετήσιες) έχεις το δικαίωμα διακοπής της συνδρομής σου μέσα σε 14 ημέρες από τη στιγμή της παραγγελίας. Επίσης ενδέχεται να γίνει μερική επιστροφή χρημάτων μετά από σχετική συνεννόηση μαζί σου. Η κάθε περίπτωση εξετάζεται ξεχωριστά. Κατά κανόνα δεν επιστρέφεται το συνολικό ποσό που αντιστοιχεί στον πρώτο μήνα εγγραφής (χωρίς τη σχετική προσφορά που μπορεί να ίσχυε για το πακέτο που είχες αγοράσει). Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται μέσα σε 30 εργάσιμες ημέρες.

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική αλλαγών και επιστροφών συμβουλέψου τους Όρους Χρήσης του GLOWBOX.gr.

    Σημείωση: Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής χρεώνονται στον πελάτη και δεν επιστρέφονται!

    GLOWBOX e-Shop:

    Για τα προϊόντα που αγοράστηκαν από το GLOWBOX e-Shop, δεχόμαστε επιστροφές. Επιστροφή χρημάτων θα γίνεται μόνο με την προϋπόθεση ότι το προϊόν που θα μας επιστρέψεις (όταν το παραλάβουμε πίσω) είναι σφραγισμένο στη συσκευασία του και βρίσκεται στην αρχική, καλή του κατάσταση. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσα σε 30 εργάσιμες ημέρες.

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική αλλαγών και επιστροφών συμβουλέψου τους Όρους Χρήσης του GLOWBOX.gr.

  11. Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ
      1. Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία μου στο GLOWBOX λογαριασμό μου ή το Προφίλ Ομορφιάς μου;

    Φυσικά και μπορείς! Κάνεις σύνδεση στο λογαριασμό σου και επιλέγεις από την αριστερή λίστα την ενότητα που σε ενδιαφέρει να παρέμβεις και να αλλάξεις τα στοιχεία. Όταν κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές κάνεις κλικ στην ένδειξη «ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ» και τα στοιχεία σου ανανεώνονται αυτόματα. Μπορείς να παρέμβεις και να κάνεις αλλαγή στα στοιχεία σου όποτε εσύ επιθυμείς.

      1. Ξέχασα τον κωδικό εισαγωγής στο GLOWBOX λογαριασμό μου. Τι πρέπει να κάνω;

    Για να επαναπροσδιορίσεις τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σου (password reset) σε περίπτωση που τον έχεις ξεχάσει, κάνεις απλά κλικ στην αντίστοιχη ένδειξη από τη σελίδα της ΣΥΝΔΕΣΗΣ. Ο νέος κωδικός θα σου αποσταλεί με email.

      1. Τι γίνεται με το λογαριασμό μου αν ακυρώσω τη GLOWBOX συνδρομή μου;

    Τα στοιχεία του λογαριασμού σου μένουν αποθηκευμένα σε περίπτωση που οποιαδήποτε στιγμή θέλεις να κάνεις κάποια ενέργεια στο GLOWBOX .gr.

  12. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
      1. Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ιστοσελίδα του GLOWBOX.gr. Τι μπορώ να κάνω;

    Καλύτερα να μας εξηγήσεις το πρόβλημα στο info@glowbox.gr ή και από το τηλέφωνο στο 6980777555.

      1. Δε λαμβάνω τα ενημερωτικά emails ή/και τα GLOWBOX newsletters. Τι πρέπει να κάνω;

    Μας έχεις δώσει κάποιο email για να σου στέλνουμε τα νέα μας; Αν όχι, μπορείς να γραφτείς είτε από την κεντρική σελίδα  (HOME) του GLOWBOX.gr, είτε μέσα από το λογαριασμό σου, από την επιλογή NEWSLETTER. Αν είσαι ήδη εγγεγραμμένη στο GLOWBOX newsletter μας και δεν το λαμβάνεις, τότε έλεγξε τις ρυθμίσεις του email σου μήπως πρέπει να δηλώσεις ότι το info@glowbox.gr είναι ασφαλές email και όχι spam. Δες το φάκελο «spam» μήπως και βρίσκονται εκεί τα newsletter μας και δήλωσε ότι δεν είναι spam.