GLOWBOX FAQs

GLOWBOX FAQs

  1. ΚΟΥΤΙ & ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    1. Τι είναι το GLOWBOX;
    2. Τι θα περιέχει το GLOWBOX μου;
    3. Μπορώ να διαλέξω τα προϊόντα που θα περιλαμβάνονται στο GLOWBOXμου κάθε μήνα;
    4. Μου άρεσε πολύ κάποιο προϊόν που δοκίμασα στο GLOWBOXμου. Από που μπορώ να το αγοράσω;
    5. Τι είναι η φόρμα αξιολόγησης προϊόντος GLOWBOX;
    6. Πώς μπορώ να συμπληρώσω το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης για ένα προϊόν που βρήκα στο GLOWBOX μου;
    7. Έχω αλλεργία σε κάποια συστατικά. Τι μπορώ να κάνω;
  2. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    1. Πώς μπορώ να πληρώσω το GLOWBOX κουτί μου;
    2. Πώς μπορώ να πληρώσω για τις αγορές μου από το GLOWBOXeShop;
    3. Είναι ασφαλής η διαδικτυακή πληρωμή στο site σας;
  3. ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
    1. Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά για το GLOWBOX;
    2. Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά για τις αγορές μου από το GLOWBOX e-Shop;
  4. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ & ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ
    1. Ποιους τρόπους αποστολής προσφέρετε για τις GLOWBOX συνδρομές;
    2. Ποιους τρόπους αποστολής προσφέρετε για τις αγορές από το GLOWBOX e-Shop;
    3. Γίνονται αποστολές του GLOWBOX και εκτός Ελλάδος;
    4. Γίνονται αποστολές από αγορές στο GLOWBOX eShop και εκτός Ελλάδος;
    5. Πού μπορώ να παραλάβω το GLOWBOX μου;
    6. Πότε θα παραλάβω το GLOWBOX μου;
    7. Δεν έχω παραλάβει ακόμα το GLOWBOX μου. Τι πρέπει να κάνω;
  5. ΗΛΕΚΤΟΡΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
    1. Πότε μπορώ να αγοράσω από το GLOWBOXeShop;
    2. Ποιους τρόπους αποστολής προσφέρετε για τις αγορές από το GLOWBOX eShop;
    3. Πώς μπορώ να πληρώσω για τις αγορές μου από το GLOWBOXeShop;
  6. ΠΟΝΤΟΙ
    1. Τι είναι οι GLOWpoints και πώς μπορώ να τους συγκεντρώσω;
    2. Πώς μπορώ να εξαργυρώσω τα GLOWpointsμου;
    3. Πρέπει να είμαι συνδρομήτρια για να κερδίζω GLOWpoints;
    4. Υπάρχει ημερομηνία λήξης για την εξαργύρωση τωνGLOWpointsμου;
  7. ΑΛΛΑΓΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
    1. Παρέλαβα το GLOWBOXμου αλλά μέσα υπήρχε ένα σπασμένο προϊόν ή κάποιο προϊόν έλειπε. Τι πρέπει να κάνω;
    2. Παρέλαβα την παραγγελία μου από το GLOWBOXeShop και έχει έρθει λάθος. Τι μπορώ να κάνω;
    3. Ποια είναι η πολιτική αλλαγών και επιστροφών του GLOWBOX.gr;
  8. Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ
    1. Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία στο GLOWBOX λογαριασμό μου ή το Προφίλ Ομορφιάς μου;
    2. Ξέχασα τον κωδικό εισαγωγής στο GLOWBOX  λογαριασμό μου. Τι πρέπει να κάνω;
    3. Τι γίνεται με το λογαριασμό μου αν ακυρώσω τη GLOWBOX  συνδρομή μου;
  9. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    1. Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ιστοσελίδα του GLOWBOX.gr. Τι μπορώ να κάνω;
    2. Δε λαμβάνω τα ενημερωτικά emails ή/και τα GLOWBOX newsletters. Τι πρέπει να κάνω;
  1. ΚΟΥΤΙ & ΠΡΟΪΟΝΤΑ
      1. Τι είναι το GLOWBOX;

    Το GLOWBOX είναι ο πιο fun τρόπος να γνωρίσεις όλα τα beauty trends! Δοκίμασε νέα brands και ξεχώρισε τα προϊόντα που αγαπάς!
    Κάθε box, περιέχει προϊόντα που δοκιμάσαμε και πιστεύουμε πως αξίζει να δοκιμάσεις και εσύ! Exclusive brands και must have προϊόντα κλείνονται σε ένα GLOWBOX και έρχονται στην πόρτα σου!

      1. Τι θα περιέχει το GLOWBOXμου;

    Κάθε GLOWBOX είναι και μια έκπληξη! Κάθε κουτί περιέχει 5-7 beauty & lifestyle προϊόντα κυρίως σε full size συσκευασίες ή και σε special size, που υπόσχονται να σε ανανεώσουν, να σου φτιάξουν τη διάθεση και να κάνουν την καθημερινότητά σου λίγο πιο glowy! Έτσι κάθε νέο Glowbox σου δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάζεις αγαπημένα brands και beauty trends για να αποφασίζεις τι σου ταιριάζει και τι όχι!

      1. Μπορώ να διαλέξω τα προϊόντα που θα περιλαμβάνονται στο GLOWBOX μου;

    Θέλαμε με το GLOWBOX να προσθέτουμε λίγη μαγεία στην καθημερινότητά σου, γι’ αυτό τα περιεχόμενα του GLOWBOX σου είναι μια μικρή έκπληξη! Ελπίζουμε να ευχαριστηθείς ανακαλύπτοντάς τα, όσο ευχαριστηθήκαμε εμείς καθώς δημιουργούσαμε το GLOWBOX σου!

      1. Μου άρεσε πολύ κάποιο προϊόν που δοκίμασα στο GLOWBOX μου. Από που μπορώ να το αγοράσω;

    Αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα! Κάποια προϊόντα θα μπορείς να τα βρίσκεις στο GLOWBOX e-Shop! Οι αγορές από το GLOWBOX e-Shop είναι εύκολες και κυρίως ασφαλείς! Και φυσικά, μπορείς να ψωνίσεις όποια ώρα, μέρα ή στιγμή βολεύει εσένα… είμαστε ανοιχτά 24/7! Σε περίπτωση που δεν υπάρχει ένα προϊόν στο GLOWBOX e-shop θα βρεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα σημεία πώλησης του προϊόντος, στο μονόφυλλο που συνοδέυει το κουτί (π.χ. στα φαρμακεία). Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να ρίξεις μια ματιά στο GLOWBOX e-Shop γιατί το έχουμε εξοπλίσει με πολλά και διάφορα ιδιαίτερα προϊόντα και αξεσουάρ ομορφιάς… ακόμα και κάποια που δεν βρίσκεις στην Ελλάδα. Ανακάλυψέ τα!

      1. Τι είναι η φόρμα αξιολόγησης προϊόντος GLOWBOX;

    Η γνώμη σου μετράει! Γι’ αυτό φτιάξαμε φόρμες αξιολόγησης για τα προϊόντα που θα βρίσκεις μέσα στο GLOWBOX σου. Έχοντας δοκιμάσει ένα προϊόν θα μπορείς πραγματικά να το αξιολογήσεις, να δηλώσεις τι σου άρεσε αλλά και τι θα μπορούσε να βελτιωθεί. Οι φόρμες αξιολόγησης θα προωθούνται (ανώνυμα) στις αντίστοιχες εταιρείες, με σκοπό τη βελτίωση των προϊόντων τους με βάση το δικό σου feedback! Με κάθε φόρμα αξιολόγησης προϊόντος που συμπληρώνεις, κερδίζεις αυτομάτως 10 GLOWpoints στο λογαριασμό σου (απαραίτητη προϋπόθεση να έχεις απαντήσει όλες τις ερωτήσεις –είναι τόσο γρήγορο)!

      1. Πώς μπορώ να συμπληρώσω το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης για ένα προϊόν που βρήκα στο GLOWBOX μου;

    Το πρώτο βήμα είναι να κάνεις σύνδεση στο λογαριασμό σου. Στη στήλη που θα βρεις στο αριστερό μέρος του λογαριασμού σου, κάνεις κλικ στην ενότητα “ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ”. Εκεί βρίσκεις τη λίστα με όλα τα προϊόντα που υπήρχαν στο GLOWBOX. Επίλεξε τα προϊόντα που παρέλαβες εσύ και συμπλήρωσε την αντίστοιχη φόρμα αξιολόγησης. Κάθε αξιολόγηση προϊόντος συμπληρώνεται ξεχωριστά. Έχεις τη δυνατότητα να συμπληρώσεις στο σύνολο τόσες φόρμες αξιολόγησης, όσα και τα προϊόντα που παρέλαβες στο δικό σου GLOWBOX. Μπορείς να συμπληρώσεις τις αξιολογήσεις, από τη στιγμή που θα είναι ενεργές, σε διάστημα δύο μηνών περίπου. Μετά την ολοκλήρωση μιας αξιολόγησης, δεν είναι δυνατή η τροποποίησή της.

      1. Έχω αλλεργία σε κάποια συστατικά. Τι μπορώ να κάνω;

    Δυστυχώς, μας είναι εξαιρετικά δύσκολο να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε τις ιδιαιτερότητες και πιθανές αλλεργικές ευαισθησίες κάθε GLOWer. Αυτό που μπορούμε να σε συμβουλέψουμε είναι:

    1) Να διαβάζεις πάντοτε τα συστατικά που αναγράφονται στις συσκευασίες των προϊόντων πριν τη χρήση (ειδικά αν γνωρίζεις ότι έχεις αλλεργία σε συγκεκριμένη ουσία).

    2) Αν διαπιστώσεις ότι ένα προϊόν σου δημιουργεί κάποια δερματική ή άλλη αντίδραση (π.χ. κοκκινίλα, κνησμό, σπυράκια) να σταματήσεις άμεσα τη χρήση του και να συμβουλευτείς κάποιο ειδικό.

    Σημείωση: To GLOWBOX δεν παράγει τα προϊόντα και συνεπώς δεν ευθύνεται για τις όποιες ατυχείς παρενέργειες μπορεί να προκύψουν από τη χρήση τους. Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλέψου τους Όρους Χρήσης της υπηρεσίας μας.

  2. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

  3. Πώς μπορώ να πληρώσω τη GLOWBOX συνδρομή μου;

  4. Μπορείς να πληρώσεις τη GLOWBOX συνδρομή σου με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

  5.  Αντικαταβολή, δηλαδή πληρωμή του αντιτίμου κατά την παραλαβή του κουτιού. Υπάρχει επιπλέον χρέωση 2€ (ευρώ) προς τη συνεργαζόμενη εταιρεία Courier για την διεκπεραίωση της πληρωμής.

     Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα, μέσω του ασγαλούς περιβάλλοντος της Τράπεζας Πειραιώς. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.

     PayPal (με λογαριασμό PayPal), μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος του παγκοσμίως αναγνωρισμένου για ηλεκτρονικές πληρωμές διαδικτυακού τόπου www.paypal.com. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.

      1. Πώς μπορώ να πληρώσω για το GLOWgift που θέλω να κάνω;

    Μπορείς να πληρώσεις το GLOWgift (δώρο) που θέλεις να προσφέρεις στο αγαπημένο σου πρόσωπο με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:


     Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα, μέσω του ασγαλούς περιβάλλοντος της Τράπεζας Πειραιώς. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.

     PayPal (με λογαριασμό PayPal), μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος του παγκοσμίως αναγνωρισμένου για ηλεκτρονικές πληρωμές διαδικτυακού τόπου www.paypal.com. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.



      1. Είναι ασφαλής η διαδικτυακή πληρωμή στο site σας;

    Όλες οι διαδικτυακές πληρωμές με κάρτα (πιστωτική ή χρεωστική) εκτελούνται εκτός του www.glowbox.gr μέσω αναγνωρισμένων για ηλεκτρονικές πληρωμές ασφαλών περιβαλλόντων πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς (www.piraeusbank.gr) και του διαδικτυακού τόπου PayPal (www.paypal.com). Για περισσότερες πληροφορίες επισκέψου και τα επίσημα site των εταιρειών.

  6. ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
      1. Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά για τα GLOWBOX κουτιά;

    Το κόστος αποστολής για τη υπηρεσία του GLOWBOX είναι ΔΩΡΕΑΝ και αφορά σε αποστολές σε όλη την Ελλάδα. Για πληρωμή με αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον χρέωση 2.

      1. Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά για τις αγορές μου από το GLOWBOX e-Shop;

    Τα μεταφορικά για τις αγορές από το GLOWBOX e-Shop έχουν ως εξής:


    Για αγορές κάτω από 60€ (ευρώ):

    • Tο κόστος αποστολής σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος είναι 3€ (ευρώ).

    Για αγορές πάνω από ή ίσα με 60€ (ευρώ):

    • Το κόστος αποστολής σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος είναι δωρεάν.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για τις αγορές από το GLOWBOX e-Shop δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για πληρωμή με αντικαταβολή!

    Για το κόστος αποστολής προϊόντων από το GLOWBOX e-Shop εκτός Ελλάδας (π.χ. στην Κύπρο) επικοινώνησε μαζί μας: [email protected] ή 2106754957.

  7. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ & ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ
      1. Ποιους τρόπους αποστολής προσφέρετε;

    Θέλουμε η παραγγελία σου να φτάνει στα χέρια σου γρήγορα και με ασφάλεια και για το λόγο αυτό όλες οι αποστολές γίνονται μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας Courier <<Speedex>>.

      1. Ποιους τρόπους αποστολής προσφέρετε για τις αγορές από το GLOWBOX eShop;

    Όλες οι αποστολές από το e-Shop εξυπηρετούνται από τη συνεργαζόμενη εταιρεία Courier. Οι αποστολές εκτός Ελλάδος εξυπηρετούνται ανά περίπτωση γιατί θέλουμε να απολαμβάνετε τα προϊόντα μας με το λιγότερο δυνατό κόστος αλλά πάντα με ασφάλεια!

      1. Γίνονται αποστολές του GLOWBOX κουτιού και εκτός Ελλάδος;

    Θα σε στενοχωρήσουμε! Προς το παρόν το GLOWBOX (κουτί ομορφιάς) είναι διαθέσιμο μόνο εντός των ορίων της Ελλάδας.

      1. Πού μπορώ να παραλάβω το GLOWBOX μου;

    Μπορείς να παραλάβεις το GLOWBOX σου, όπου εσύ επιθυμείς – στο σπίτι ή στο γραφείο – αρκεί να μας δώσεις τη σωστή διεύθυνση όταν συμπληρώνεις τα στοιχεία αποστολής στο λογαριασμό σου. Απλά να σου υπενθυμίσουμε ότι προς το παρόν, το GLOWBOX αποστέλλεται μόνο στην Ελλάδα.

      1. Πότε θα παραλάβω το GLOWBOX μου;

    Όλες οι αποστολές εξυπηρετούνται μέσα σε 1-2 εργάσιμες από τη μέρα της παραγγελίας. Μπορείς να παρακολουθείς την κατάσταση της παραγγελίας σου και από το λογαριασμό σου. Μόλις η αποστολή σου φύγει από εμάς θα λάβεις και σχετική ειδοποίηση μέσω email ότι θα λάβεις την παραγγελία σου μέσα σε 1-3 εργάσιμες με τη συνεργαζόμενη εταιρεία Courier .  Μόλις ένα νέο κουτί Glowbox είναι διαθέσιμο, γίνεται σχετική ανακοίνωση (newsletter, social media) και ενημερώνεστε για την έναρξη των αποστολών.

      1. Δεν έχω παραλάβει ακόμα το GLOWBOX μου. Τι πρέπει να κάνω;

    Λυπούμαστε πραγματικά για αυτό! Επικοινώνησε αμέσως μαζί μας μέσω email: [email protected] για να μας δηλώσεις το πρόβλημα και θα σου απαντήσουμε άμεσα.

  8. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
      1. Πότε μπορώ να αγοράσω από το GLOWBOX eShop;

    Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι ανοιχτό για σένα ακόμα και όταν εμείς λείπουμε! Μπορείς να περιηγηθείς, να ανακαλύψεις και να αγοράσεις τα μοναδικά προϊόντα και αξεσουάρ ομορφιάς, περιποίησης και lifestyle που έχουμε διαλέξει ειδικά για όλους εσάς, 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα, 365 μέρες το χρόνο! www.glowbox.gr/eshop

      1. Ποιους τρόπους αποστολής προσφέρετε για τις αγορές από το GLOWBOX eShop;

    Για όλες τις πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους αποστολής, πάτα εδώ!

      1. Πώς μπορώ να πληρώσω για τις αγορές μου από το GLOWBOX eShop;

    Για όλες τις πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής, πάτα εδώ!

  9. ΠΟΝΤΟΙ
      1. Τι είναι οι GLOWpoints και πώς μπορώ να τους συγκεντρώσω;

    Θέλουμε πραγματικά να σε ευχαριστήσουμε για τη συμμετοχή σου στην όμορφη παρέα μας. Σκεφτήκαμε λοιπόν διάφορους τρόπους για να σε επιβραβεύουμε με πόντους (GLOWpoints).

  10. Μπορείς να συγκεντρώσεις GLOWpoints με τους παρακάτω τρόπους:

  11.  Κάνοντας αγορές από το e-Shop= 2€ (ευρώ) αντιστοιχούν σε 1 GLOWpoint

      1. Πώς μπορώ να εξαργυρώσω τα GLOWpoints μου;

    Μπορείς να εξαργυρώνεις τους πόντους (GLOWpoints) που συγκεντρώνεις με τους παραπάνω τρόπους, στο GLOWBOX e-Shop. Η διαδικασία είναι πολύ απλή! Τα 300 GLOWpoints αντιστοιχούν σε 10€! Η εξαργύρωση πόντων γίνεται κατά την πληρωμή των αγορών σου από το e-Shop (υπάρχει σχετική ένδειξη). Κάθε εξαργύρωση ισχύει σε αγορές άνω των 30€ (το κόστος των μεταφορικών δεν περιλαμβάνεται στο ποσό αυτό). Για να δεις (ανά πάσα στιγμή) το σύνολο των GLOWpoints που έχεις συγκεντρώσει, πρέπει να συνδεθείς στο λογαριασμό σου και να πας στο μενού MY GLOWPOINTS μέσα στο λογαριασμό σου.

    *ΠΡΟΣΟΧΗ: Μπορεί να γίνει μία εξαργύρωση GLOWpoints ανά συναλλαγή.

      1. Πρέπει να είμαι συνδρομήτρια για να κερδίζω GLOWpoints;

    Όχι απαραίτητα. Μπορείς να κερδίσεις GLOWpoints για τις αγορές σου στο GLOWBOX e-Shop! Αρκεί να έχεις γίνει μέλος στο GLOWBOX.gr έτσι ώστε να εξασφαλιστεί πως τα GLOWpoints των αγορών θα καταγραφούν στο λογαριασμό σου.

      1. Υπάρχει ημερομηνία λήξης για την εξαργύρωση των GLOWpoints μου;

    Όχι! Οι GLOWpoints σου δε λήγουν… αλλά γιατί να μη βιαστείς να τους εξαργυρώσεις και να κερδίσεις;

  12. ΑΛΛΑΓΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
      1. Παρέλαβα το GLOWBOX μου αλλά μέσα υπήρχε ένα σπασμένο προϊόν ή κάποιο προϊόν έλειπε. Τι πρέπει να κάνω;

    Προσπαθούμε πάντα να διασφαλίζουμε πως τα προϊόντα θα φτάσουν στον προορισμό τους σε άριστη κατάσταση. Αν όμως η παραγγελία σου έφτασε στα χέρια σου ελλιπής ή σε όχι καλή κατάσταση επικοινώνησε μαζί μας στο 2106754957 ή στείλε μας email στο [email protected] έτσι ώστε να αντικαταστήσουμε το προϊόν!

      1. Παρέλαβα την παραγγελία μου από το GLOWBOX eShop και έχει έρθει λάθος. Τι μπορώ να κάνω;

    Προσπαθούμε πάντα να διασφαλίζουμε άριστη εξυπηρέτηση. Καμιά φορά γίνονται λάθη και λυπούμαστε πραγματικά για αυτό! Επικοινώνησε αμέσως μαζί μας στο 2106754957 ή στείλε μας email στο [email protected].

      1. Ποια είναι η πολιτική αλλαγών και επιστροφών του GLOWBOX.gr;

    GLOWBOX e-Shop:

    Για τα προϊόντα που αγοράστηκαν από το GLOWBOX e-Shop, δεχόμαστε επιστροφές. Επιστροφή χρημάτων θα γίνεται μόνο με την προϋπόθεση ότι το προϊόν που θα μας επιστρέψεις (όταν το παραλάβουμε πίσω) είναι σφραγισμένο στη συσκευασία του και βρίσκεται στην αρχική, καλή του κατάσταση. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσα σε 30 εργάσιμες ημέρες.

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική αλλαγών και επιστροφών συμβουλέψου τους Όρους Χρήσης του GLOWBOX.gr.

  13. Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ
      1. Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία μου στο GLOWBOX λογαριασμό μου ή το Προφίλ Ομορφιάς μου;

    Φυσικά και μπορείς! Κάνεις σύνδεση στο λογαριασμό σου και επιλέγεις από την αριστερή λίστα την ενότητα που σε ενδιαφέρει να παρέμβεις και να αλλάξεις τα στοιχεία. Όταν κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές κάνεις κλικ στην ένδειξη «ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ» και τα στοιχεία σου ανανεώνονται αυτόματα. Μπορείς να παρέμβεις και να κάνεις αλλαγή στα στοιχεία σου όποτε εσύ επιθυμείς.

      1. Ξέχασα τον κωδικό εισαγωγής στο GLOWBOX λογαριασμό μου. Τι πρέπει να κάνω;

    Για να επαναπροσδιορίσεις τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σου (password reset) σε περίπτωση που τον έχεις ξεχάσει, κάνεις απλά κλικ στην αντίστοιχη ένδειξη από τη σελίδα της ΣΥΝΔΕΣΗΣ. Ο νέος κωδικός θα σου αποσταλεί με email.

      1. Τι γίνεται με το λογαριασμό μου αν ακυρώσω τη GLOWBOX συνδρομή μου;

    Τα στοιχεία του λογαριασμού σου μένουν αποθηκευμένα σε περίπτωση που οποιαδήποτε στιγμή θέλεις να κάνεις κάποια ενέργεια στο GLOWBOX .gr.

  14. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
      1. Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ιστοσελίδα του GLOWBOX.gr. Τι μπορώ να κάνω;

    Καλύτερα να μας εξηγήσεις το πρόβλημα στο [email protected] ή και από το τηλέφωνο στο 210 6754957.

      1. Δε λαμβάνω τα ενημερωτικά emails ή/και τα GLOWBOX newsletters. Τι πρέπει να κάνω;

    Μας έχεις δώσει κάποιο email για να σου στέλνουμε τα νέα μας; Αν όχι, μπορείς να γραφτείς είτε από την κεντρική σελίδα  (HOME) του GLOWBOX.gr, είτε μέσα από το λογαριασμό σου, από την επιλογή NEWSLETTER. Αν είσαι ήδη εγγεγραμμένη στο GLOWBOX newsletter μας και δεν το λαμβάνεις, τότε έλεγξε τις ρυθμίσεις του email σου μήπως πρέπει να δηλώσεις ότι το [email protected] είναι ασφαλές email και όχι spam. Δες το φάκελο «spam» μήπως και βρίσκονται εκεί τα newsletter μας και δήλωσε ότι δεν είναι spam.